keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Smiley corgi doge

Tänään on ollut ihan superhyvä päivä! Mitään erityistä syytä en osaa iloiselle mielialalleni sanoa, mutta jotenkin minulla on aamusta asti ollut extra-positiivinen olo. Mukavaa vaihtelua, koska olen yhä kärsinyt useina öinä painajaisista, ja esimerkiksi eilen olisin ollut valmis nukkumaan aamusta iltaan. Tänään olen viimeistellyt nettisivujeni ulkoasua (käykää kurkkaamassa, otan mielelläni vastaan kehitysehdotuksia ihan anonyymistikin) ja aloittanut blogin ulkoasun muokkaamisen. Viimeksi muokkasin tätä blogia muistaakseni vuonna 2014, joten ulkoasupäivitys todellakin voisi olla paikoillaan. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Tekisi mieli vaihtaa samalla blogin nimeäkin, mutta se jääköön harkintaan.


Tänään olen saanut tehdä muutakin kuin tietokonehommia. Olen viimeistellyt otsikossa mainitun corgi-piirroksen sekä jatkanut erästä pyrstötiaisiin liittyvää maalausta, jonka aloitin eilen. Maalaus ei liity näyttelyyn mitenkään, sillä päätin taas pitää taukoa koko näyttelyn ajattelemisesta, juurikin niiden painajaisten vuoksi. Tämä corgityö ei ollut tilaus, vaan mallia olen ottanut Google-haulla vastaan tulleesta kuvasta. Loin työn paitsi harjoitukseksi, myös markkinointia varten (kuulostaa kauhealta, tiedän...).

2 kommenttia:

  1. Oi tämä on aivan upea! Itse en ole koskaan onnistunut sukeltamaan realismin maailmaan tosissaan, joten nostan sinulle hattua. Etenkin silmät ja kirsu pistävät silmään. Upeaa tekstuurien käyttöä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! :) Huippua kuulla, että tykkäät!

      Poista

Asiallista kielenkäyttöä sitten : )

Kiitos kommentista, tulen iloiseksi siitä!