keskiviikko 4. joulukuuta 2013

4. Luukku: Joululahjalista

Eräs post crossing -kortin vastaanottajani toivoi retro-aiheista korttia. Niinpä maalasin hänelle tennariavaimenperän, kun en muuta keksinyt. Olen aina pitänyt tennareita varsin viehättävinä kenkinä, ja niinpä kyseistä avaimenperää maalatessani minut valtasi hirveä hinku itsekin omistaa sellainen. Ikävä kyllä, aina kun olen niitä kaupoissa nähnyt, niissä on ollut poron kuvia. Olen siis aikoinaan asunut Rovaniemellä, ja totaalisen kyllästynyt niihin poron kuviin joka paikassa. Poroton tennariavaimenperä päätyi sitten joululahjatoivelistaani.



Mulla on aina ollut myös hirveä hinku tehdä sellainen joululahjapostaus, joten päätin sellaisen tähän luoda, vaikkei se suoraan taiteeseen liitykään. Olipahan alussa edes jonkinlainen, aasinsilta (melko hutera tosin...).

Tämän vuoden joululahjatoiveisiin kuuluvat seuraavat tavarat:

- Erivahvuisia lyijykyniä
- Erikoiskahvia (erityisesti kookoskahvi on lempparini :9)
- Suklaata
- Uusi penaali. Voisin tosin itse kutoa sen itselleni lahjaksi...
- Lahjakortti Clas Ohlsoniin, Suomalaiseen kirjakauppaan tai Body Shoppiin
- Andrew Linzeyn joku kirja
- Poroton tennariavaimenperä
- Postimerkkejä

Sattuukos mulla olemaan kenenkään teidän kanssa samoja toiveita? Suklaan lisäksi ainakaan? ;D

2 kommenttia:

  1. Eri vahvuisia lyijykyniä löytyy kans omalta listalta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on piirtäjälle ihan kätsyt! :D Ite en oo vielä ikinä kehdannut ostaa niitä kun ovat muka niin kalliit...

      Poista

Asiallista kielenkäyttöä sitten : )

Kiitos kommentista, tulen iloiseksi siitä!