tiistai 19. maaliskuuta 2013

Arvonta

Arvontapäivä on käsillä ja mua jännittää ihan sairaasti. Kädet tärisee ja sydän pamppailee, en tiedä tosin miksi. Minun piti tehdä arvonnasta videopostaus, mutta luennot alkaa kymmeneltä, joten tuli vähän turhan kiire.
Olen laskenut laput monta kertaa ja tarkistanut että niin s-postitse kuin tämän blogin kauttakin osallistuneet ovat kaikki mukana. On mulla tietenkin omat suosikit, eli ne joiden maalausideat viehättää eniten, mutta kyllä tämä silti ihan arpoen suoritetaan.
Poikaystävä sekoittaa tuossa vieressä lappuja. Mun käsi sekoittaa niitä vielä arpomistilanteessa minuutin verran. Sitten nostan lapun ja..* dramaattista musiikkia*

Voittaja on... Jonna, joka halusi yksisarvismaalauksen ystävälleen
Onnea voittajalle, otan yhteyttä tämän päivän aikana! : )


Tykkäsin ihan hirveästi teidän osallistujien ideoista, joten pakko kiittää niistäkin! Muistattehan että multa saa 50% opiskelija-alennuksen, mikäli haluatte ostaa niitä.. *vinkvink*

1 kommentti:

  1. Onnea voittajalle! Voih ny harmi kun ei osunu mulle .. Noo .. Joskus sitte ;))

    VastaaPoista

Asiallista kielenkäyttöä sitten : )

Kiitos kommentista, tulen iloiseksi siitä!